2013. november 24., vasárnap

1D Day

El is felejtettem megkérdezni, hogy nézte-e valaki a 1D Day-t tegnap. Én személy szerint végignéztem a 7 óra és 38 perces adást, és imádtam! A kedvencem a Payne Train volt, és meghaltam Niall nevetésén és lila haján, és be kell ismernem, le sem tudtam róla venni a szemem, annyira jól nézett ki, és annyira elragadó volt. Zayn a szokásos, kissé csendes stílusát hozta, ezért is imádtam annyira azt a részt, amit Louis-val vezetett, hiszen ő csodásan kiegészítette őt az őrültségével. Persze Harry-ről ne is beszéljünk! ;)
Ha kihagytátok volna, akkor itt meg tudjátok nézni az egész adást!
Nektek mi volt a kedvenc részetek?


3 megjegyzés:

  1. Szia !
    Én megnéztem és hát, hogy is írjam... MEGHALTAM !!!!!! Na annál a résznél amikor Liam és Harry "divatbemutatóztak" szakadtam :"D Istenemre mondom kikészített... Te hallottad amikor nem volt ott a Niall és mondjuk Lou és Zayn voltak akkor lehetett hallani amikor a háttérben nevet ? Mert én hallottam. Tényleg lila volt a haja ? Én meg azt hittem, hogy csak a fények miatt látszik úgy. Mindegy. Nekem nagyon tetszett ! Én meg nem kóstoltam volna azt a tücsköt vagy mit :P Nagyon megijedtem mikor Paul vitte át a fiúkat a másik oldalra, Harry majdnem átugrotta de szerencsére időben megfogta őt Paul. Az is vitces volt mikor Simon a kutyához beszélt... Ennyi lenne :)
    Dorcsi <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igeeeeen :D én is hallottam. meg hányszor bekiabált :D imádom! <3
      lila volt, igen. Lou Teasdale meg ő is raktak fel a műsor közben képet :D mert az elején még az eredeti volt, aztán Harry és Liam része alatt festették át :D de szerintem nagyon jó lett :D
      az az ugrás tényleg durva volt :D mondjuk már akkor megijedtem, mikor Lou ugrott :D de Harry-étől meg szívrohamot kaptam :D majdnem fejre esett. :O de mondjuk már megszokhattuk volna, hogy nem normálisak :D
      a kajákról meg annyit, hogy tudtam, hogy inkább kóstolják meg a rosszat, mint a jót :D
      az egész éjszakát végignevettem :D

      Törlés
    2. Én is így vagyok vele :)

      Törlés