2014. augusztus 22., péntek

6. fejezet: Egy kis nyári románc

Sziasztok! Itt is a legújabb rész, amit már annyira vártatok! Legalábbis remélem! ;) Köszönöm az eddigi kommenteket, de azért emlékeztetek mindenkit, hogy csak akkor lesz heti három rész, ha aktivizáljátok magatokat, és írtok pár sort! ;)

Emily Cook
Elegem van ebből a helyből, elegem van mindenkiből. A laptopomért nyúltam, és amint bekapcsolt, egyből bejelentkeztem a chat-be.
- Jade, Jade, Jade! – futottam végig a neveken – Elérhető! Ez az! – sóhajtottam fel megkönnyebbültem, és rákattintottam legjobb barátnőm nevére. 
- Mi újság a messzi távolban? – hallottam meg a hangját, és megláttam szőke fürtjeit.
- Szia! – köszöntem neki megkönnyebbülve. Olyan jó volt őt látni, végre valaki, aki az otthonomhoz köt. – Annyira elegem van ebből a helyből. 
- Még mindig? – nevette el magát – Annyira azért nem lehet rossz. 
- Rettenetes. – hajtottam le a fejemet. 
- Semmi pasi még mindig? – kérdezte, én pedig rögtön a képernyőre kaptam a fejemet – Deeeeeeeee! Van pasi, ugye? – mosolygott egyből, és kíváncsian nézett rám. Hát igen, a legjobb barátnőm egy pillantásomból tudja, hogy mire gondolok. 
- Nem nagy szám… - rántottam meg a vállamat – A parton találkoztunk tegnap, és dumáltunk egy keveset. Az egyik haverjával nyaralnak itt. – mondta közömbösen, mintha nem emelkedne meg a pulzusom, ha róla beszélek. 
- Jól néz ki? Mennyi idős? Várj csak…a parton találkoztatok, akkor tuti félmeztelen volt. Jó a teste? Azóta láttad már? – csak úgy záporoztak a kérdések Jade szájából, de már hozzászoktam, hogy ilyen. 
- Nem rossz, és szerintem olyan húsz körüli lehet. – meséltem, de persze próbáltam tök laza lenni, már amennyire tudtam a legjobb barátnőm előtt színlelni – Egy párszor már láttam, mert ő is itt szállt meg. 
- Hogy hívják? 
- Valami Harry. – rántottam meg a vállamat. Eszem ágában sem volt elmondani neki, hogy kiről van szó konkrétan, ugyanis tuti, hogy nem tudná tartani a száját. – Bocs, telefon. – mondtam, mikor elkezdett rezegni a készülék a kezem mellett – Tessék?
- Szia, szépségem! – hallottam meg a mély, búgó hangot a vonal másik végén. 
- Harry? – kérdeztem, és egyből a laptopom képernyőjére néztem. Jade tátott szájjal nézett rám, majd mosolyogni kezdett. – Honnan tudod a számomat? 
- Az legyen az én titkom.
- Kezdek félni tőled. – mosolyodtam el. 
- Találkozhatunk ma? 
- Egész nap veled voltam…
- Tudom, hogy unalmas vagyok, de annyira talán nem, mint ez a hely. – mondta nevetve.
- Nem vagy unalmas, de nem kellene ennyit együtt lennünk. Nem gondolod?
- Nem gondolom. – vágta rá egyből.
- Na jó, de ma nem. Eléggé elfajultak nálunk a dolgok anyámmal, nem kéne tovább rontanom a helyzetet. 
- Akkor holnap? Elvileg a mainál jobb idő lesz. Lemehetünk a partra.
- Legyen. – egyeztem bele – Akkor holnap.
- Holnap. – mondta, és hallottam, hogy mosolyog. 
- Ááááááá! Ő volt, ugye? – sikított egyből Jade, mikor letettem e telefont. 
- Igen. – mosolyodtam el.
- És miért nem akartál vele menni? 
- Öhm…Tudod, hogy nem tudok úszni. Nincs kedvem a partra menni. – találtam ki gyorsan. 
- Na persze. – húzta össze a szemöldökét. 
- Na jó… Az igazság az, hogy nem akarok vele lenni, mert nem akarom, hogy esetleg többet kezdjek érezni. 
- Miért? – nézett rám értetlenül Jade. 
- Mert… - a kerekek szélsebesen forogtak az agyamba – Messze lakunk egymástól. 
- Ohhh… - húzta el a száját – Az nem jó, csajszi. 
- Hát nem. – mondtam, és örültem, hogy bevette a dolgot. 
- De azért érezd jól magad vele. – mosolygott rám bíztatóan – Egy kis nyári románc nem árt meg senkinek sem. 
- Nem. – mondtam, de belül ordítottam. Ha Harry nem az lenne aki, akkor ez mind okés lenne. De így, hogy ezentúl is bármelyik újságban, vagy a tévében láthatom, a rádióban hallhatom, esetleg Londonban találkozhatok is vele… Ez így nem lenne jó.
- Akkor meg? Érezd jól magad, és minden este beszámolót kérek! – kacsintotta rám Jade, majd miután érzékeny búcsút vettünk egymástól, elterültem az ágyon, és egyből elnyomott az álom. 

Másnap reggel ébredtem csak fel, méghozzá arra, hogy a húgom beront az ajtón. 
- Milly! Milly, ébredj fel! – éreztem, ahogy mellém ugrik az ágyra, és rángatni kezdett – Gyere gyorsan!
- Mi a franc van? – ültem fel álmos fejjel. 
- Itt van! – mondta hatalmas, izgatott szemekkel Kim.
- Ki van itt? 
- Hát Harry! – suttogta, mintha bárki is meghallhatta volna. 
- Tessék? – tértem egyből magamhoz, és kiugrottam az ágyból – Hol itt? Itt lakásba? 
- Aha. – bólogatott Kim – Téged keres, vagyis érted jött. 
- Értem? – kérdeztem zavartan, majd egyből leesett, hogy mire gondol. Tegnap megbeszéltük, hogy ma találkozunk, és kimegyünk a partra. Egyből az ablak felé néztem, és nyugtáztam, hogy csodás idő van odakint. Eddig tartott a rossz idő? Pedig valahogy jobban örültem volna neki, ha ma is esik az eső. Nem akarok Harry-vel lenni…pontosabban nagyon is akarok, de nem szabadna. Gyorsan a tükörbe néztem, megigazítottam a hajamat, és kisiettem a nappaliba. – Anyáék? – néztem vissza a húgomra az ajtóból.
- Lementek az étterembe. – válaszolta, és én egy cseppet megnyugodtam. Nem akartam még apámat hallgatni egy órán keresztül, ahogy arról prédikál, hogy minek megyek el egy ismeretlen fiúval.
- Szia. – köszöntem mosolyogva az ott álldogáló srácnak. Annyira dögös volt, fürdőnaci volt rajta, és egy ujjatlan felső, amiben látszódtak a tetkói, és nem utolsó sorban az izmai. A fürtjei most is szerteszét ágaztak a fején, és mikor meglátott, beletúrt a szokásos módon. 
- Szia. – mosolygott rám, megvillantva hófehér fogsorát – Indulhatunk?
- Az igazat megvallva miután tegnap beszéltünk, én elaludtam, és most ébredtem fel. Le kellene fürdenem, meg hasonlók. 
- Hasonlók? – nézett rám furcsán – Különben is, minek fürdesz? Ott a tenger, úgyis vizes leszel. 
- Nem, nem leszek vizes, mert nem fogok belemenni. – válaszoltam makacsul. 
- Na jó, akkor majd napozol. – egyezett bele – De most ne húzzuk az időt. Bújj bele a fürdőruciba, és gyere. 
- Oké. – bólintottam unott képpel, de belül szárnyaltam az örömtől. 
Visszafutottam a szobámba, felkaptam a legjobb bikinimet, majd rá egy hosszabb pólót, és visszasiettem Harry-hez. 
- Mehetünk, viszont nem hagyhatom itt a húgomat egyedül. – mondtam elhúzott szájjal, ám ebben a pillanatban kinyílt az ajtó, és megjelentek a szüleim – Szuper. – kiáltottam fel, és karon ragadtam Harry-t – Akkor mi mehetünk is. Majd jövök! Sziasztok! – kisiettem az ajtón, egészen a liftig, és húztam magam után Harry-t, aki köpni-nyelni nem tudott. Mikor kinyílt a felvonó ajtaja, egyből beléptem, őt is magammal rántva. Mikor elindultunk lefelé, csak akkor vettem észre, hogy még mindig fogom a kezét, ő pedig csak áll mellettem, és mosolyog. Egyből visszarántottam a karomat, és zavartan elfordultam. 
- Mit mosolyogsz? – kérdeztem talán egy kissé durván.
- A szüleid nem bírnak engem, ugye?
- Tessék? Neeeeem… Nem erről van szó, csak az apám… - hajtottam le megsemmisültem a fejemet – Az apám félt minden hímnemű egyedtől. 
- Megnyugodhat, mert én nem harapok. – mondta nevetve, pont, mikor kiszálltunk a földszinten. 
- Hova is megyünk? – váltottam egyből témát, mielőtt belemerülnénk a pasi-csaj dologba. 
- Nincs olyan messze, csak pár perc séta. Van egy tök jó hely, és hidd el, ott senki nem fog minket zavarni.
- Oké. – bólogattam. Naná, hogy azért megyünk a partnak egy eldugott szakaszára, hogy nehogy meglássa valaki velem. Kissé csalódott voltam, de hát én is ugyan ezt akarom, nem? Nem akarok tőle semmit, azt sem akarom, hogy bárki megtudja, hogy ismerem őt. – Na és mit fogunk csinálni? Úgy értem, hogy te gondolom, úszni szeretnél. Addig én mihez kezdek? Még csak a könyvemet sem hoztam el. – mondtam kicsit elkenődve.
- Tanulsz. – bökte ki, és ledobta a pólóját a homokba. Ezek szerint megérkeztünk. Hát tényleg elég eldugott a hely, köröskörül sziklákkal.
- Tessék? – néztem rá értetlenül.
- Megtanítalak úszni. – mondta izgatottan. 

37 megjegyzés:

  1. Aaaaa ez nagyon jó lett!!! :)) Én még a hétvégén is olvasnám a részeket! :D Viszont, ilyen részekért megéri várni! ;)
    Nem tudok egyébet írni már szinte..:D Fantasztikus, jó és imádom! :)
    Ölel,
    Amy x

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó! És én vagyok az első komizó! :$ Na végre. :D :*

      Törlés
    2. köszönöm szépen :) nagyon kedves vagy :)

      Törlés
  2. Nem sok újdonságot tudok hozzáfűzni a részhez(: Fantasztikuus lett!!♥
    Nagyon várom a folytatást((: :*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm szépen :) úgy néz ki, hogy hétfőn jön ;)

      Törlés
  3. Nagyon nagyon jó lett<333 Bár ezen meg se lepődök:) Várom a folytatást. Imádom a blogodat<3333333

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó lett :) Várom a folytatást, de mikor jönnek már össze???? Mi lesz benne?? Adj egy kis ízelítőt! Léééécciiii! ;D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. neeem :D akkor nem lenne izgis :)

      Törlés
    2. és ha csillogó szemekkel szuggerállak akkor se? :) :D

      Törlés
  5. Nagyon szupi lett:) Imádom.:D Kövit. <3

    VálaszTörlés
  6. Szégyellem magam, nagyon. Nem írtam már egy csomó ideje.
    Csak nyaralni voltam, és túrázni, ahova nem vittem telefont, így se írni, se olvasni nem tudtam.
    Nagyon jó az egész történet,már most. :)
    Még tartozom egy hosszú véleménnyel az előző töriről, csak most is sietek.
    Szóóóó, imádás van, ne haragudj! :)
    xxx.E.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. persze, hogy nem haragszok :) örülök, hogy itt vagy :)

      Törlés
  7. Ááá,Hazza.<3 Olyan édes. ^^ Ne haragudj,ha nem írok minden részhez kommentet,de tudd,hogy ha nem is írok,olvasom a részeket! :)

    VálaszTörlés
  8. Ez nagyon jó lett!!:D Kíváncsi vagyok, mi sül ki ebből a tanításból;) :DD

    VálaszTörlés
  9. Aaa, nagyon nagyon szuper lett! :))
    Kíváncsi vagyok én arra megtanítlak úszni dologra, úgy érzem ebből nem nagyon lesz semmi :D
    Várom a köviii részt, siess veleee kérlek! :D ^^ <3 xoxo

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi :) hamarosan kiderül, hogy lesz-e ebből úszásóra, vagy sem :D

      Törlés
  10. Egy ideje már olvasom a blogodat, bár még egyszer sem írtam komit.. Őszintén mondom, hogy nagyon tetszik az írásod és szeretem olvasni a történeteidet! Nagyon várom a kövi részt és kíváncsi vagyok, hogy milyen tanítóbácsi lesz Harry :D :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm szépen :) örülök, hogy itt vagy :)

      Törlés
  11. Jujj de jó!!! Hat szerintem sem fog semmi kisulni ebbol a megtanitalak uszni dologbol! Siess a kovivel!!!! Mar izgatottan varom !!! :) <3

    VálaszTörlés
  12. Nagyon Nagyon Nagyon Jo lett !! :) Várom a kovetkezot :) <3

    VálaszTörlés
  13. Bárcsak engem is megtanítana PER-FECT-ül úszni *.* Amúgy a rész is Per-fect lett :) És most mondom: Várom a hétfőt. 1. Új rész 2. Értesíteni fognak, hogy fel lettem-e véve :) Igazából mást nem is tudok írni, csak azt hogy (nagyon) jóóóóóó rész lett.

    Aya

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm szépen :) remélem, hogy sikerül :)

      Törlés
  14. Kíváncsi vagyok mi fog kisülni az úszásból... :)
    Fantasztikus lett megint... :)
    Kíváncsian és nagyon várom a folytatást :) <3

    VálaszTörlés
  15. Szia! Bocsi de mostanában alig volt időm csak arra hogy elolvassam! De én mindig itt vagyok!Juppi heti 3 rész köszönöm:)) amikor tudok mindig írok majd igérem :))nagyon tetszik a történet*-* én is mennék a göndörhöz úszni tanulni*.* de szerintem ebből az Emily nem lesz profi úszó:D imádom a sztorit meg mindent:))
    Hatalmas ölelés és peszu Domi;) ♥♡

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hát engem is taníthatna bármire :D
      semmi gond, örülök, hogy itt vagy :D

      Törlés